Szanowni Państwo!
Zapewne zdążyli już Państwo usłyszeć lub przeczytać w mediach informacje dotyczące dyskusji wokół emisji spalin generowanych przez silniki diesla. Informujemy, że wyniki testów sprawdzających poziomy tlenków azotu (NOx) zostały poddane w wątpliwość.
Niektóre pojazdy wyposażono w oprogramowanie, które podczas prób diagnostycznych wykazało optymalizację emisji tlenków azotu. Chcemy wprowadzić nowe rozwiązanie, przeprowadzając szybką i wygodną dla klienta adaptację pojazdu. W związku z powyższym zapewniamy środki techniczne, których celem jest spełnienie standardów emisyjnych, nie wpływając przy tym na wydajność, moc silnika czy zużycie paliwa.
Mogą Państwo na nas liczyć – zrobimy wszystko, aby proces adaptacji był dla poszkodowanych klientów możliwie jak najprostszy.
Rozwiązanie dla 2.0 TDI (EA-189): adaptacja oprogramowania
Stworzyliśmy aktualizację oprogramowania dla silnika 2.0 TDI typu EA 189. Pracownik serwisu Audi zaktualizuje oprogramowanie pojazdu za pomocą komputera diagnostycznego. Optymalizacja oprogramowania usprawni działanie sterownika silnika, aby parametry emisji spalin mieściły się w granicach normy. Przystosowanie pojazdu zajmie około pół godziny.
Rozwiązanie dla 1.6 TDI (EA-189): adaptacja oprogramowania i podzespołów
Dla silnika o pojemności 1,6 litra typu EA 189, oprócz aktualizacji oprogramowania, pojazd zostanie wyposażony w regulator przepływu powietrza. Znajdująca się wewnątrz siatka stabilizuje napływ powietrza przechodzącego przez przepływomierz, co pozwala uzyskiwać bardzo dokładne wyniki pomiarów. Dzięki temu ilość wtryskiwanego paliwa jest bardziej precyzyjna, a proces spalania zoptymalizowany. Rozwiązanie to jest wprowadzane wraz z optymalizacją oprogramowania i usprawnieniem działania sterownika silnika, aby parametry emisji spalin mieściły się w granicach normy. Przystosowanie pojazdu zajmie około 45 minut.